SUZUKI e VITARA
eVITARA: A SUZUKI ELSŐ TISZTÁN ELEKTROMOS MODELLJE

SZERETNÉL ELSŐ KÉZBŐL INFORMÁCIÓT KAPNI AZ ÚJ MODELL ÉRKEZÉSÉRŐL?
Kulcsmodellünk 2025 második felében érkezik az európai és hazai piacra. A modell árát, specifikációját és érkezésének dátumát hamarosan közöljük. Addig is iratkozz fel információs csomagunkra, hogy elsők között értesülhess az új Suzuki e Vitara modellel kapcsolatos hírekről!
Információs csomagra regisztrálás
Teljesítmény, hatótáv és biztonság
Az eVITARA egy teljesen új elektromos hajtásláncot vezet be, amelyet kifejezetten arra terveztek, hogy optimális SUV-vezetési élményt nyújtson, miközben a zéró károsanyag kibocsátással járó nyugalmat is biztosítja. Az akkumulátorcsomagot úgy tervezték, hogy stabil és megbízható teljesítményt nyújtson, valamint fejlett hőmenedzsmenttel és többféle beépített védelemmel rendelkezik az esetleges túlmelegedés és rövidzárlat ellen: ilyen például a folyadékhűtés, a különálló kamrákba zárt akkumulátorcellák, valamint a feszültségfigyelés. A töltés annyira egyszerű, gyors és kényelmes, amennyire lehetséges – gyorstöltéssel az eVITARA mindössze 45 perc alatt 80%-os töltöttségi szintet ér el.

AllGrip-e
Az AllGrip-e egy elektronikusan vezérelt, kétmotoros négykerék-meghajtási rendszer, amely nem szab határt a kalandvágynak, és lehetővé teszi, hogy szabadabban fedezhesd fel a természetet. A két villanymotor több mint 1,5-szeres maximális nyomatékot biztosít az 2WD kivitelhez képest, így az AllGrip-e fokozza a dinamikus vezetési élményt. Legyen szó szerpentinekről, nehéz terepről, esőről vagy hóesésről, az első és hátsó eAxle hajtóegységek független vezérlésének köszönhetően az AllGrip-e AUTO és TRAIL módjai fokozzák a vezetési élményt és a stabilitást, így nagyobb biztonságban és nyugalomban vezethetsz.
KÜLSŐ DIZÁJN

geAXLE
A kerekeket az eAxle – egy sor rendkívül hatékony, kompakt, de mégis nagy teljesítményű elektromos meghajtóegység hajtja. A kétkerék-meghajtású (2WD) eVITARA egyetlen első eAxle egységet használ, míg a négykerék-meghajtású (4WD) változatban a hátsó kerekek meghajtását egy második végzi. Az eAxle egy lítium-vas-foszfát akkumulátorcsomagról kapja az energiát.
BELSŐ DIZÁJN

Az első és hátsó ülések kényelme minden utat pihentető kalanddá tesz, míg az eVITARA-ban található tárolóhelyeknek és pohártartóknak köszönhetően mindig kéznél van, amire szükséged lehet. Hideg időben ülés- és kormányfűtéssel kényeztet, és ha okoseszközeidnek töltésre lenne szüksége, az elöl és hátul található USB-csatlakozók rendelkezésedre állnak.
TULAJDONSÁGOK

Az eVITARA új, egyesített kijelzőrendszere egy integrált 10,25 colos műszeregységből plusz a 10,1 colos színes LCD-képernyőből áll. A nagy, könnyen leolvasható kijelzők és az intuitív vezérlés révén minden információ egy pillantással elérhető, minden funkció kéznél van.
Az utazás élményét egy prémium minőségű, tiszta hangzású Infinity hangrendszer teszi teljessé, amely nyolc nagy teljesítményű hangszóróból, egy mélynyomóból és egy erősítőből áll. A hangzás testreszabása egy szintén nagy teljesítményű, az erősítőbe integrált digitális jelfeldolgozón keresztül történik, így képes bármilyen zenei stílus teljes hangzásvilágát megjeleníteni.
HEARTECH-e
A HEARTECT-e egy kifejezetten elektromos járművekhez fejlesztett új padlólemez. Az eredeti HEARTECT padlólemez koncepcióját megőrizve lehetővé teszi egy nagy méretű akkumulátorpack beépítését, továbbá az akkumulátor a karosszéria részévé válik, így a jármű könnyű és merev szerkezetű lesz. Az akkumulátor padló alatti elhelyezésének köszönhetően az autót alacsony súlypont jellemzi, ami kiváló irányíthatóságot eredményez.